פו סושי טלפון. ני

המוכרת הזקנה עשתה לי סימן עם היד להמתין ונעלמה מהחנות המרכיבים הם די סטנדרטיים ככה שהוא אמור להתאים לכולם גזר, סלק, נענע, כוסברה, בזיליקום, פרי הדר משתנה ושקדים
עם אספרגוס, גבינת שמנת, מלפפון, גזר, בטטה בטמפורה, קנפיו, אבוקדו ואושינקו בציפוי שבבי בטטה, שבבי טמפורה ושומשום שחור התפריט וייטנאמי בעיקרו לצד מנות אסיאתיות מוכרות

נוצ'

תכונות נוספות תפריט פו סושי Fu Sushi ירמיהו 32 תל אביב אתר תפריטים, כל התפריטים של כל המסעדות במקום אחד.

ני
אני לא אכנס לתיאורים גרפיים, אבל בוא נגיד רק שהגוף שלי סרב בתוקף להכיל את מה שנתתי לו והבוקר למחרת היה קשה מנשוא
תפריט פו סושי (Fu Sushi) (ירמיהו 32 תל אביב)
פחות מסובך לאכילה ממה שהוא נראה! הוסיף קלילות, חמצמצות ורעננות לשאר המנות של הארוחה
מתנה לזר בלי רצון לתמורה
בין אם זה דייט על הבר, ניתן להגיע למסעדה או להזמין מקום שנים עברו, אבל הכמיהה לאותה תחושת הרמוניה תמיד הדהדה בפינה חשוכה בראש טרוד
מרק אודון הוא מסוג המנות הקלאסיות שיכולות להורות על כיוון הרוח הכללי

ביקורת מסעדה

בין המנות מרק פו וייטנאמי, נודלס ועוד.

זו — לא רק שלא הצליחה להסתיר את טעמי הטיגון, אלא אף הדגישה אותם ביתר שאת
נוצ'
ביפן זה מקובל למדי להגיש מרק אודון כשלתוכו נזרקים ברגע האחרון מעדני טמפורה משתנים
הפעם השנייה הייתה באיזאקיה קטנה, אבל גדולה מהחיים
כנראה שכל מה שצריך בשביל להפוך ממגלגלת סושי אחת במטבחה הביתי + שליח אחד שהוא גם הבעל, איש השיווק ויד ימינה לרשת מסעדות — זה 15 שנה ללא שינה או הפסקה… זה-סושי הוקמה מהרצון להביא אוכל יפני איכותי, טרי ומוקפד במחיר שווה לכל נפש אנו הגענו ואכלנו בה שתי ארוחות ערב
לא פלא שלקח לי זמן עד שנתתי צ'אנס נוסף למטבח המוזר של ארץ חייזרית, אך יפה להפליא ומעוררת הערצה בניקיון, הסדר ומעל לכל האסתטיקה של הפרטים הקטנים היו טעמים עדינים של כמהין שלא היה שתלטני מידי אבל עדיין נשאר נוכח, סויה ויוזו וכולם השתלבו מצויין יחד

זה סושי

ובכן, גילוי ראשון: בליל שישי האחרון, צעידה לאורך רחוב ירמיהו הרגישה כמו צעידה באשדוד.

לסושי פו הגעתי בפעם האחרונה במסגרת מיני-ארוחת שף של המקום, אוהד דוקס
זה סושי
בערב כזה לא ציפינו מהברמן לעשות ג'אגלינג ולרקוד, אבל היי, מה אנחנו אשמים שבחרנו לצאת ולבלות? צורך שדפק על החלון, עד שהחלטתי לשנות את חיי ולהרשות לו להיכנס ולהוביל אותי לפרק ב' של מסע מופלא
פו מסעדה
נתתי לאוהד שאחראי על הפס של כל המנות במסעדה פרט לפס הסושי את המושכות לבחור לי מנות ולהמליץ על דברים שעוד לא יצא לי לנסות וכך יצאתי מהקבעון של המנות הקבועות והאהובות עלי בפו ובשאר המסעדות, שכן התפריט כמעט וזהה וגיליתי מנות שמיד נכנסו לרשימת המנות הקבועות שלי! זמן רב לאחר שסיימנו, הצלחות הריקות עוד נותרו במקומן, ואנחנו קרענו פיסות מפית שאותן פיזרנו על הבר וחיכינו שאולי תגיע אזעקה