טבע ניו יורק. מניית טבע

אתר מפורסם נוסף הוא יער סאנקן, שבו יש עצים השקועים בתוך מי אזמרגד צחים, וניתן לראותו תוך כדי סיור בשדרה הנמצאת לצדו אבחנה ששית: אל תתרגשו ממזג האוויר — כן יהיו ימים קרים, ואפילו גשומים, אבל דווקא באוקטובר הסיכון לגשם שוטף הוא פלות יחסית לחודשים הקודמים לו וזאת כיוון שעונת ההוריקנים לקראת סופה
יש גם חדרים ליחיד שעולים פחות ומותר לזוג לישון בהם רק צפוף הערות נוספות על ניו יורק — מספר מקומות חינם שהיינו בהם: המוזיאון האינדיאני — ממוקם בבית המכס הישן בדאון טאון — שווה עצירה לחצי שעה לזווית לא שגרתית ולא פוליטקלי קורקט על הסיפור האינדיאני ביבשת אמריקה ברוקלין ברידג' — מומלץ ללכת מברוקלין למנהטן ועדיף בבוקר כשהשמש מאחור באזור של ברוקלין, הגשר בשיפוץ אז רואים פחות, כך שבכיוון הזה היופי הוא בחלק השני של ההליכה High Line Park — פארק יחסית חדש על מסלול הרכבת הישנה לאורך השדרה העשירית כיום המסלול מתחיל ברחוב 30 על הדאון טאון — מבט לא שגרתי על צלסי ומנהטן — מומלץ מאוד לסיים ההליכה ב- Chelsea Market — במיוחד למי שיגיע לפני הלוואין — המקום המקורה מקושט באופן יפה במיוחד לקראת החג, ובכלל שווה לאכול שם באחד המקומות הקטנים בסמוך לחופי לונג איילנד, נמצא אי קטן הקרוי "פייר איילנד" על שם החוף הצמוד לו

טיול שלכת בניו אינגלנד וניו יורק, אוקטובר 2011

הלכנו מעט בשבילים השונים בפארק ובדרך מטה מהפסגה מצאנו שלט המורה על scenic road וכמובן לא ויתרנו עליו, ומזל שכך.

מניית טבע
במחוז אסקס שבמדינת ניו-יורק, בין הרי אדירונדאק, שוכנת לה עיירת לייק פלסיד שנראית כאילו יובאה ישירות מאירופה
החברה פועלת בשני מגזרים: תרופות גנריות ותרופות ייחודיות
מניית טבע
אחד האגמים שעצרנו לצידו מהקטנים בחבורה היה רגוע ומראתי במיוחד כך שזכינו לכמה מתמונות השלכת היפות ביותר, אפילו שזו היתה חלקית
הנופים הניבטים מהשמורה בהחלט שווים את הטיפוס, שיכול להיות מאמץ לעתים, אך בסופו של דבר הוא משתלם, כשניתן לראות את שלל הצבעים של העצים ואזור האפאלצ'ים הנודע שקרוב למדינת ניו-יורק הטירה, שהחלה כבית קטן, הלכה והתרחבה עם השנים והפכה לסמל לעושר של אלף האיים, שניתן לראות גם בשיט בסירה נעה בין בתים אחרים השייכים לעשירון העליון
מובהר בזאת כי לאנליסטים הממליצים עשוי להיות עניין בחברות עליהן הם ממליצים אבחנה ראשונה: מומלץ לנחות בבוסטון — תוך 20 דקות מרגע הנחיתה היינו כבר ברכב השכור אחרי הגירה ומזוודות הרבה אין מה לספר על אותו יום מלבד העובדה שהשלכת היא פשוט בכל מקום

מניית טבע

לכל חובבי הטיולים והטיפוס לגובה, שמורת מוהונק היא המקום המושלם ליהנות מהפעילויות הממריצות הללו, שכן בה תוכלו לבחור בין למעלה מ-1,000 מסלולי טיול וטיפוס שונים.

10 אתרי טיולים של טבע בניו
הכנות לטיול: שלוש שנים אחרי טיול קלאסי במערב ארה"ב הפעם פנינו היו מזרחה, ונכון יותר צפון מזרחה
מניית טבע
הרי אדירונדאק שנמצאים ברקע של עיירת לייק פלסיד היפיפייה, הם המקום המושלם להליכה רגלית מאתגרת וטיולי אופניים ממריצים בימי הקיץ הנעימים באזור, ובחורף המדרונות הופכים לאתר סקי מושלם שניתן ליהנות בו מהספורט החורפי הנפלא הזה
10 אתרי טיולים של טבע בניו
סביבת האגם צבועה בירוק במשך מרבית ימות השנה, ותענוג לסייר בו ולצד ערוץ הנחל הזורם במרכזו
אם אתם רוצים לשלב בין טיול באזורים טבעיים ובין סיור עירוני, אית'קה היא המקום המושלם עבורכם התצפית מעלה משני הכיוונים: אל מנצסטר והן לאזור ברקשייר היתה מעולה, והשלכת נראתה מצויין
בשעה מאוחרת המתוכנן עזבנו את המקום יהיה לא נכון לומר שסיימנו את הקניות ונסענו דרך 9W ו Palisades PKWY לעבר מנהטן כאשר ירדנו מהרכבל גילינו עד כמה חרגנו מזמנים, הותרנו את התוכניות למפלים בקופורד ובג'קסון בצד ונסענו דרך 302 עד North Conway לשם הגענו לאחר חשיכה לנו ב- Red Elephant Inn המומלץ מאוד ב- Ttip Advisor ואנחנו מצטרפים להמלצות החמות

מניית טבע

מבחינת מזג אוויר היום כבר היה שמשי באופן מובהק וכך היה עד סוף הטיול באופן כללי היום אופיין בעליה מעלה למקומות גבוהים.

טיול שלכת בניו אינגלנד וניו יורק, אוקטובר 2011
אז בהחלט מומלץ לטעום מהתוצרת המקומית הנודעת ולהרגיש טעם של מוצרים אורגניים נפלאים
10 אתרי טיולים של טבע בניו
נהר ההדסון הנודע שבניו-יורק מוקף בעמק מוריק, הנמתח לאורך קילומטרים רבים ומושך אליו תיירים שרוצים לראות גם טבע בביקור שלהם במדינה