פסטיבל דרום אדום 2021. הכלניות מחכות גם השנה בדרום אדום 2021

בצומת הרוחות פונים מערבה לכביש 171 לכיוון בה"ד 1 ונוסעים כ-28 ק"מ עד השלט לחניון לילה בורות לו, שם פונים ימינה לפי השלט במקום נקודת מכירה של גבינות מ"מחלבת בארי", מחלבה קטנה ואיכותית מקיבוץ בארי שזכתה בפרסים רבים, וכן שמן חוחובה איכותי המיוצר במקום
הנה כמה מהחידושים, מהשינויים, והכי חשוב — מהאירועים העיקריים: צעדת הכלניות ומרוץ הכלניות הצעדה והמרוץ שהם בד"כ אירועי הדגל של הפסטיבל, לא יתקיימו השנה ביום ספציפי כפי שהיה עד כה, אלא ייפרשו על פני מספר ימים כל משתתף בוחר עבור עצמו את היום והשעה שבה הוא ייצא לדרך סיור בחממה הטרופית בין השעות 14

דרום אדום

צעדת הכלניות תתקיים בימים שני-שישי, 19-15 בפברואר בין השעות 15.

הערות לביקור בשמורה: יש לבוא עם נעלי הליכה טובות, אפילו מגפיים
דרום אדום
מתי: בתיאום מראש- ה: 15:00-17:00 , ו: 8:00-13:00 איפה: משק 77 על חושים וטעמים במבוך מרים סיור לילי לכל המשפחה — בין צמחי תבלין ובושם
יוצאים לטבע: אירועי דרום אדום 2021 והמלצות לטיולי פריחה
הסדנה מיועדת לגברים נשים וילדים מעל גיל 14
גם ברהט יתקיימו סיורים מרתקים להכרת התרבות הבדואית על שלל גווניה: "תפדלו" - סיורים רגליים ברחבי העיר ובשוק העירוני, סיורים קולינריים, סדנאות אמנות וקולינריה, ארוחות בבתים פתוחים ועוד הסיור ילווה באור הגחליליות פנס קטן וייחודי שיקבל כל משתתף , במהלך הסיור נחווה מגוון של ריחות וטעמים של שלל תבלינים הגדלים בחווה בגידול אורגני
מתי: כל יום שלישי ושישי — שעות סיור : 9:00 , 11:30, 14:00 — ללא תשלום איפה: נקודת מפגש — חניון יונתן ורמולן ליד צומת סעד שכן קרוב בואו להנות מהטבע בשיא פריחתו, מפסיפס אנושי המשלב חלוציות, ציונות וקליטת עליה צומת סעד- שביל הליכה עשוי דק והמון כלניות מסביב

הכלניות מחכות גם השנה בדרום אדום 2021

אירועים- המקום המושלם לאירוע שלכם! מותנה בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל.

יוצאים לטבע: אירועי דרום אדום 2021 והמלצות לטיולי פריחה
ארוחת בוקר בתוספת תשלום והזמנה מראש אחוזת איתמרי עומדת בכל תנאי התו הסגול והנחיות משרד הבריאות סוויטות איתמר הם פנינה יוקרתית ובהם 4 צימרים בוטיק חדשים שנבנו זה עתה ועוצבו בקפידה תוך דגש על הפרטים הקטנים מהאקססוריז במקלחות ועד ריהוט החוץ
ברוכים הבאים לצפון הנגב — הבשור דרום אדום
בימי חמישי סיור לילה ללא עלות — הסיור ילווה באור הגחליליות פנס קטן וייחודי שיקבל כל משתתף , בתום הסיור נשב סביב המדורה ונקנח בחליטה ריחנית מצמחי המבוך
יוצאים מהסגר ישר לכלניות
אבל בבקשה… שמרו על הניקיון! לאורך המסלול נהנה ממראות השדות הירוקים ומרבדי הפריחה